JULLOV!

Äntligen är jullovet här!!
Detta lovet ska bli super! JulAfton är redan efterlängtat! Älskar paketen! sen blir de nyår med, inte helt fel du;)

Dagen har varit mysig! Först var vi i kyrkan och lyssnade på lite sång. Sen gick jag Josefin, Isabell och Frida ner på stan och fikade på Millas och så bytte vi julklappar!  Jag fick ett halsband och bodylotion av Josefine. Sen fick jag tre nagelack av Isabell (välbehövt!) och så fick jag en drink bok av Frida. Så nu ska jag bli proffs på att blanda drinkar! Passar bra till nyår!

Jag började precis skriva julkort. Kom på att jag hade glömt de, bättre sent än aldrig! Så nu ska jag bara posta dom med och sen kan de få bli Julafton!

Ikväll åker jag och Tilda till mormor. Vi ska jul pynta lite, klä granen och baka! De blir nog en mysig helg.

Ha de fiint!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0