FredaG!

Igår var det äntligen fredag igen!
Först skola, sen stack jag och josefine ner på stan och handlade lite julklappar. Sen sprang jag in på Make Up Store och blev sminkad. Fick med mej en hel del smink hem, för värde av 900 kr:) Inte helt fel. Så idag blir de till att ränsa ut gammalt skit.

På kvällen gick vi på bio premiären Lufftslottet som sprängdes. Jag, älskling, josefine och jesper. Den va kanon bra!! Så nu har jag äntligen sett alla. Ettan och trean var bäst! En film jag rekomendera om ni har sett de andra.

Idag börjar första julstöket här hemma. Julstjärnor och ljusstakar ska upp. Jag älskar JULEN! Det är en så mysig tid.

lots of love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0