Helgen

Varit lite dålig på uppdatering nu. Men här kommer lite om helgen.

Helgen har varit Toppen!
I fredags gick jag, issa, frida och Filip och fikade efter skolan. Sen åkte jag med och älskling kom till mej. Vi drog några filmer. Mys på de!

I går åkte jag in till stan en sväng. Tänkte inte att de skulle bli så länge. Men rätt som de va så var klockan fem. Vart tog dom 6 timmarna vägen? Jag gick på stan med Tilda. Nu är nästan alla jukklapparna köppta. Så jäkla skönt  att ha de gjort. Har nog aldrig varit så tidid med att köpa julklappar. Men nån gång måste ju vara den första.
Sen åkte jag hem och gjorde mej i ordning och vidare till Braås. Först käkade vi lite hemma hos Fransson och sen gick vi bort till Sara och förfestade lite. Efter de körde vi in till efterlängtade Black Jack och buggade hela kvällen i parken. Riktigt rolig kväll måste jag säga.

Snart ska jag åka och träna.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej sötnos, läs och kommentera min blogg:)

Puss

2009-11-19 @ 17:36:47
URL: http://matildaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0