Tävling!

Jag måste tacka Josefine och Jesper för en grymt lyckad kväll igår! Det va skit kul! Jag grundade tydligen bra eftersom vi vann idag! Skål för supandet!

Idag har jag varit i stan hela dagen!
Först blev det maskinvisning på¨sundahls:)
Sen stack vi ner till stan och köppte present till mamma som fyller år. Och lite kläder och skor till mej:)
Sedan har eftermiddagen tillbringats på teleborg. Tävlig i teleborgdhallen:)
Jag var coach för mitt lag typ som lagkapptenen i fotboll. Vi var lag råsa med söta t-shirts och körde skitbra! Två obligatoriska hopp på trampetten och sedan sträckta volker med skruv och dubbelvolder! Kanon, VI VANN!:D

Här kommer lite bilder från sundahls, har inga från tävlingen eftersomm jag själv var på golvet:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0