Kanon dag!

Idag har varit en skit bra dag! Jag och jossan käkade på Sybilla. Vi slutade runt ett och körde och häntade Jesper på Araby (han jobbar där) Tro inget annat;) Sen körde vi och käkade millkshake på donken :) Vi släppte av Jesper vid Växjö Nya och det var dags för han att köra upp. Medans Josefine och jag väntar drar vi upp på samarkand och går i lite afärer. JESPER ÄR SKIT DUKTIG , HAN KLARAR KÖRKORTET!!! Så för att firar drar vi bort till Jonny och fikar sedan hem te braås och Jesper kör hem mej:)

Här kommer lite bilder från dagen. Titta och njut;)

Snyggingar som är i Araby, en gubbjävel som höll på att köra på oss :s

Jag ofc;)

GRATTIS JESPER!!!

på kontoret, jag hämtade ut alla mina miljoner;)

Sötunde<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0