första gången i år

Det är nog mycket nu och fram över som är första gången för i år nu när våren äntligen är här!
Idag när jag var ute och körde en runda så mötte jag tre stycken som var ute och sprang. Första tanken var ju, vad är det för fel på dom?
När jag kom hem drog jag på mej löpardojjerna och sprang ng km. Det gick faktiskt rätt bra för att vara första
gången i år! man blev helt enkelt smittad av de andra! Så nu känner jag mej lite extra duktig!
 Våren gör en glad, speciellt solen, vi har än så länge sluppit slasket från snön. Efter en så lång vinter så är våren varmt välkommen. Helt plöttsligt dyker allt folk upp.

Kommentarer
Postat av: frida

Vad duktig du är sötnos! Nu blir jag stolt ;) haha.

2010-03-31 @ 10:41:28
URL: http://elmdahl.bloggsida.se
Postat av: elin

sv: ja, det är Wilma på bilden. På den bilden var hon lite yngre än nu, men hon är lika söt ändå :D

2010-03-31 @ 21:21:08
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0