Fredag/ Lördag

Igår var en toppen dag!
Vi fick sluta redan vid ett. Efter skolan drog vi ner till stan och fikade, jag , josefine och Isabell. Mysigt!
och så fick jag äntligen träffa Simon!!! de var aldeles för länge sedan.

Älskling följde med mej hem, vi lagade lite käk. Klyfftpotatis kykling felé och beanessås:) De blev topp betyg!
Sen blev de såklart Idål finalen. Erik vann! De ha helt rätt tycker jag. Calle är riktigt bra han med, men mer på rock låtar. Han är lite mer begränsad. Erik passar att sjunga de mesta.

Idag har jag inte något speciellt planerat, vaknade framåt elva. Josefine som redan var i stan köpte hem min nyårs kläning:)
Nu är de bara skorna som saknars sen är till och med jag redo för nyår!

Nu ska jag och pappa försöka bygga ihop en julbock med granris, de kan bli spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0