Helgen

Helgen har varit toppen!
I fredags va de fredagsmys som gällde! Kvällen tilbringade jag med Simon:)

På lördagen jobbade jag lite. Körde hon lite djur osv. Sen körde jag in till stan till min favorit issa! Vi käkade lite och gjorde oss i ordning. Sen drog vi ut till Fureby till Hanna på förfest och vidare ut till risinge på idrotts fest. De va riktikt roligt. Mycket folk oxh härlig stämmning. Tack alla för kvällen!
Sen åkte vi hem till Isabell och sov där. Tack söten för allt!♥

Idag har mormor och morfar varit hemma. Vi har käkat lite och så. Sen har syster fixat min blogg!ÄNTLIGEN! De tog jäkligt lång tid men nu så. Tack Syster!

Hoppas ni oxå haft en toppen helg!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0