inne i värmen igen

Nu  börjar jag blogga igen. Jag läste igenom mitt senaste inlägg här om dan och förstod att de va flera månader sen jag bloggade sist. Jag har fått massa frågor om varför jag slutade och de har jag inget riktigt bra svar på. Men nu är jag tillbax igen.

Förra gången jag skrev var i juletiderna. Trotts att månaderna går snabbare är tåget så är de inte mycket vårkänsla som dykt upp. Men jag har lagt märke till att det är ljust ute nu mycket längre om kvällarna, så kanske kommer den snart trotts all snö.

De bästa med våren tycker jag är:
- Allt folk börjar röra sig utomhus igen.
- Att få hänga av sig den tjocka stora vinterjackan som man nu är så trött på.
- Alla blir gladare.
- Alla vårkännslor börjar komma tillbaka, KÄRLEKEN!
- landskapet blommar
- vårbruket drar igång (min favorit)
- Och sist, man vet att snart är det sommar!

Kommentarer
Postat av: isabell

Vilken fin header! Och håller med dig när det gäller våren! :) <3

2010-02-09 @ 18:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0