Lyckad dag!

Igår när jag var på väg hem så skrev Josefien at hon och sin mamma skulle t och övningsköra så hon kommer förbi och tittar på fåren. Men när hon kommer så är hon själv i bilen!!!! Jag bara skriker, och så gråter vi lite. Jag är så stolt över dej gumman! GRATTIS TILL KÖRKORTET!! ♥

När vi sitter och fikar så springer det helt plöttsligt förbi en häst. Och vi försöker få tag på han, men han är ju helt omöjlig. Efter en timme ger vi upp, häst jäveln får klara sej själv! Dom är inte som kor, hästar är farliga både fram och bak, och så är dom så jävla känsliga:s Tacka vet jag kossor!;)

Efter jag hade tränat så åkte jag och josefine till Rottne och käkade lite och kollade på svenska hollywod fruar! Sen stack vi bort till Dennis fest:)


Min duktiga lilla tös!♥

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Sv: Haha, jajemän! ;)<3

2010-03-30 @ 14:53:29
URL: http://jessicaroxana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0