thaimat

Idag blev det thaimat till kvällsmat, kykling och ris mycket gott:)
Dagens bästa: var lätt Josefine som lyckades med uppskrivningen! De va så skönt att se henne springa genom matsalen superglad fram till oss, då visste vi att hon klarat de! Och tårarna började rinna av glädje!
och grattis Karlsson oxå till körkortet!

Just nu tycker jag det känns som att man inte gör annat än att plugga. Just nu har jag hur mkt som hälst på en gång. Det hade varit bättre om man fått lite i taget!! Ska de vara så svårt att förså?!!

Trevlig kväll på er alla♥

Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: jag var på skolan och sen var jag hemma och städade och sånt, sjdå?

2010-03-23 @ 21:16:22
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0